A múlt heti felmérésben arra voltunk kíváncsiak, mennyire jellemzi az addict látogatóit az az országos szinten tapasztalható reklámellenesség, amit a közelmúltban végzett felmérések mutatnak. Örömmel jelenthetem, hogy az addict blog egy aprócska, de üde színfoltnak bizonyult a nagy magyar reklámfóbiás szürkeségben. A felmérés alapján a reklámbarátok rezervátuma vagyunk, az egyik utolsó hely, ahol kreatív, fogyasztó és ügyfél többé-kevésbé jól megfér egymással, és az olvasók többsége nem gondolja azt, hogy az ország szekerét a politikusokkal és az ügyvédekkel összefogva a reklámkészítők tolják a szakadék felé.

Forrás: addict.blog.hu
Feltöltő: kiwi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kiwi
"Az elmaradhatatlan botrány persze idén is megvolt, ehhez a tavalyi Nike-ügy után most egy éneklő pina szolgáltatott kellő muníciót. Cserháti Zsuzsa slágerének refrénjét "Boldogság, gyere haza" éneklő nemi szervet (a fenti képen) a zsűri nagy tanakodás után nem engedte utcára, de azért ügyesen gondoskodott róla, hogy mindenki lássa, és a frissiben alapított Dilemma díj odaítélésvel a médiaérdeklődés középpontjába állította."

hehhe

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.